cleaninglady martina e på g!

dagens investering: ajax & disktrasa! nu är vårt rum lite mer freeesch!
dagens bästa: chickenburger & cocacola till brunch på ivanhoe!
dagens se fram emot: inbjudan till luciafirande på söndag!
åh härliga måndag! det började bra med en update om shell & falun överlag med min favvis-linda! shell är the place to be, eller? som sagt god brunch och sedan stranden!
mitt nya liv går också sjukt bra, var ute och sprang nu på kvällen vid strandpromenaden! lite längre än sist + några intervaller - very nice! beach body nu kommer jag?
för att dra upp lite ljuva minnen - igår hängde vi på shore club: som växer i våra ögon. att gå förbi kön, dricka pure blond med trevliga människor och ha allmänt roligt är vår grej!!!
nu ska jag & martina njuta av några avsnitt how i met your mother innan sovdags. imorgon ska vi in till city :)
suit up!

Kommentarer
Postat av: Favvis - Linda

Bästa sättet att börja din måndag och avsluta min söndag!! :)

2010-12-07 @ 21:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0