klockan är 16.18 i manly

Hejhopp pillesnopp!
sammanfattning av gårdagen; vi har upptäckt att australienarna i manly går ut mkt tidigare på kvällarna, när jag och gangster M skulle gå ut för en bira ca kl 21 var det redan packat på alla ställen. men man tar seden dit man kommer så ikväll ska vi vara redo i god tid!!
vi hängde på manly wharf hotel som var väldigt nice! typ lounge-aktigt ställe med folk i alla åldrar - så vi kunde spana in en och annan hunk! träffade på ett gäng grabbar som bjöd på öl och vi skrattade och snackade fram till stängning. då skulle vi dra vidare in till sydney för mer party, men taxikön var sjuuuukt lång osv, så det slutade med en ganska tidig promenad hem...
imorse skype:ade M med papi, lillis & pompe och sedan med elina, när jag fortfarande sov. förstår inte hur jag kan vara så trööött, men vaknade och gick till slut upp typ kl 1.
nu ligger gangster m & läser sin bok, jag sitter här och snart är det dags för matlagning! har fått en vän här på vårt hostel (fransk!) som har visat hur man gör med den avancerade spisen, så idag blir det riktig mat!!!! mumma.
btw har vi bokat ännu en vecka här på manly guesthouse, kände pressen lite för starkt idag för att låta bli. fortsätter leta något mer permanent! vi blir nog kvar i sydney fram till slutet av januari ändå.
har bara en sak att säga: big day out!  festivalen vi inte vill missa liksom.
jaja, allt för mig! nu ska jag hoppa lite i sängen så gangster m ramlar ur.. :)
ps en bild på den sötaste jag vet!
pompe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0