lussebullar & glögg! me like

kom precis tillbaka till vårt rum efter lite lussebullar, glögg & pepparkakor hos Martina & James!
gööööötte! önskar att jag kunde få en hel påse lussebullar! mumma
seg tjej hej! igår var trevligt, hängde med typ hundra tomtar (tradition här i manly att klä ut sig till tomte/rudolf/nisse osv under luciahelgen och köra en speciell pubrunda!) vi drack öl och efter ett tag möte Ann upp & vi skulle förbi wharf bar. Men nej, otrevlig vakt som tyckte jag såg för full ut? så ja kom inte in. ( det roliga i den här historien är att martina hade druckit mer och jag hade fortfarande min tomteluva på - vilket förmodligen var varför jag inte kom in egentligen...)
luva av och stegen styrda mot shoreclub ist! där gick vi förbi kön! och sedan vara dans all night long.
martina fick träffa sin drömman cameron och hann sabba mitt ragg innan läggdags. Helt okej kväll!
bokat flyg till surfers paradise har vi hunnit med idag också, åker på tisdag! vilket innebär att det bara är 2 dagar kvar. jag är trött, men martina pigg! antagligen anstränger jag mig och vi kör en sista utgång här! :) time will tell!
nu tog orden slut, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0