MERRY CHRISTMAS!

ohja, första julen utan snö, must och pepparkakor.
idag har vi jobbat och det regnar i surfers, fast det är fortfarande varmt så vi springer runt i shorts och flipflops. jag & martina sa strax ner till poolen och ta oss ett litet julaftonsdopp innan vi måste duscha och göra oss lite fina inför kvällen!
vi ska hem till Nicklas och har ett svengelskt julbord: martina & jag sköter lax, sallad och bröd. kommer bli awesome!  har vi tur kanske han har lyckats ladda hem Svensson Svenssons jul - vilken höjdare!
Dock känns det lite trist att inte vakna upp hemma i Sverige, kika i julstrumpan efter ett paket för att sedan gå ut och käka julskinksmacka till frulle med familjen. Mysigt! saknar er! fast jag ska inte klaga, det kommer fler jular och lite smått skadeglad känner jag mig när ni sitter och fryser där hemma :)
för övrigt har det väl hänt en hel del här borta, har inte bloggat på ett tag. Det mest spännande som har hänt är våra utgångar, surfers nattliv växer i våra ögon. och dessutom har vi gått all in varenda gång. vilda nätter där martina får kärleksförklaringar, vi får gratis drinkbiljetter, vi skrattar, vi snackar med en massa roliga, konstiga, snygga och galna människor. förenklat: VI RÖJER GALET! och tequilan är vår vän, tyvärr lyckas vi alltid bli ovän till dagen efter. Undrar varför?
nu ska vi simma! God jul från aussie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0