pengar rullar ut som de ska, det går kefft nu!

what a night! jag garvar tills tårarna rinner! fast tycker lite synd om telefonvaskaren martina samtidigt.
det började bra men någonstans på vägen hem gick det lite snett, vi skulle gå längs med stranden eftersom den ligger på väg till vårt hostel. hade träffat en schysst kille som gjorde oss sällskap och mitt i detta försvinner martinas telefon! vi letar men det är mörkt... så ingen telefon, bara väldigt mycket sand!
idag hälsade vi på polisstationen och gjorde en anmälan, det är en rolig historia i sig. martina fick bokstavera vår hemadress, vilket var ganska underhållande. en snygg policeman hann vi skymta också!
nu har vi käkat pizza, som bagaren prutade med 9 dollar enbart för att vi var från sverige - han hade bott i kristianstad förut! vi sa att vår pappa var därifrån, så var biffen kirrad! mind high-five!
grannungarna har pool, avis? svar ja!
nu ska jag duscha innan någon fransman hinner före, föresten var dem på shore club igår! likaså brasilianaren.. roande vill jag lova!
gangster m pose

Kommentarer
Postat av: Tant!

MIND HIGH-FIVE!!

2010-12-11 @ 10:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0