vad gör vi? nu kör vi

jag & gangster M var fett taggade för en kväll i manly! vi drack lite vin och piffade till oss innan vi tog drog våra lurviga mot wharf bar för att möta upp Ann!
kvällen var nice - drog till shore club, träffade ben, skrattade och jag hängde ganska mkt med en kängru-man från perth och hade det riktigt trevligt!
dock slutade kvällen sämre än väntat, gangster m är nere på stranden och försöker hitta sin älskade lur medan jag sitter här och väntar på bättre tider. sängen lockar som aldrig förr, har hört att jag ska skype:a med la familia tidigt imorgonbitti.....
ska kanske förbi bondi beach och de snygga livräddarna också. om vi orkar ta oss ur sängen vill säga!
för att förgylla mitt inlägg kan jag säga att vi var in till sydney idag för en shopping runda  (vi gick inte vilse!) och fann vissa förnödenheter ;) det bästa var att vi åt MCDONALDS! mumma, jag blev mätt.
nu kämpar ögonlocken, dags att krypa ner i den obekväma säng vi har! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0