TANK FOR ATT JAG HAR VARLDENS BASTA PAPPA

jag skojar inte, idag fick jag ett mail av min kara fader och kunde inte sluta le. Du kan det dar med pepptalk pappa och jag ar sa glad for nu har mina parentales antligen funnit sitt nya hem. I vara gamla kvarter till o med: Gubbis! vitsippsvagen ligger ute till forsaljning, vilket kanns lite konstigt nar man sitter ett halvt jordklot bort men det ska nog smalta in sasmaningom.

ja, kan val beratta att jag ar i Manly igen, alskar det har stallet. ska forsoka finna mig en inkomst och stanna har ett tag till. Fast an har vi inte bestamt hur lange osv...

varfor oroa sig over det just nu nar solen skiner och stranden vantar!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0