ännu ett år har gått och nu är den 2011

ja nu är det visst ett nytt år igen, med nya möjligheter?
vem hade kunnat ana vid förra årsskiftet att jag kommande nyårsafton skulle stå och räkna ner minuterna till 2011 på stranden med hundratals andra i Surfers Paradise. Fint vare. fyrverkerier kvällen till ära, dock fick jag i mig lite för mkt av det goda där tror jag allt. men när man är inne på sin tredje utekväll ska man kanske inte köra på som vanligt... hehe
jag & martina kom på igår när vi låg på hostel:et döda hela dagen att det blev 4 utekvällar den här veckan! man lever bara en gång! så rehab:en får vänta tills vi är någon annanstans än surfers.
idag har vi shoppat dagen till ära; friska och pigga! har köpt ett par fantastiska skor så jag är nöjd. snart blir det tacos till middag och kanske en liten öl på det så avslutas denna vecka på topp!
nu ska jag springa ner och starta en till tvätt.
adjö och god fortsättning

Kommentarer
Postat av: Karin

Låter som ni har det fab! Men ta det lite lugnt med levern, man har bara en (eller är det två man har?). Äsch lev medans du kan vettja! <3

2011-01-04 @ 13:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0