en helt vanlig måndag i surfers

solen skiner igen i surfers och jag kan inte annat än le! lyckan är total över att regnet försvunnit.
de som bor i brisbane kan tyvärr inte säga detsamma, helt galet med översvämningarna där! jag är glad för att vi inte åkte uppöver när vi satt här i regnet och funderade på att dra till cairns redan nästa dag bara för att vi hatade vår chef... vi hade ganska mycket tur där!
senaste veckan har som vanligt bestått av mestadels fest & umgänge och det börjar sätta sina tydliga spår. (inte bara runt magen) utan även mitt obefintliga? immunförsvar säger nejtack. halsen är svälld och jag börjar bli täppt i näsan, men inte klagar jag för det! jag är glad så länge febern håller sig borta och nu ska jag ta och lägga mig i solen i hopp om ett mirakel där förskylningen bränns bort.
lateroooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0