när turen är på din sida kan du inte annat än le

vart ska jag börja? mycket har hänt sedan sist!
i fredags körde vi all in - gick till melbas 5.30 för gratis drinkar i en timme. vi hade en trevlig timma för att sedan vända tillbaka till hostel:et. Där blev det några öl innan jag & martina av någon outgrundlig anledning skulle med vår bartender James hem för en drink och hans ombyte av kläder för att sedan ta en taxi till bamboo club. Jag var på g, men det gick överstyr så jag vinglade hem vid 1 tiden...
MEN HEJ HALLÅ: här kommer lyckan. tidigare under veckan hade vi nästan ett par biljetter till Big Day Out i vår ägo. med betoning på nästan, för att sedan inte vara alls. när söndagen kom var vi lite smått bittra för att sedan få en humörsvängning utan dess like! vår boss Ken kommer och säger att det behövs 6 backpackers till att arbeta på BDO. halleluja moment, sen kommer dagens topp nr 2 - om vi gör det får vi dessutom 250 dollar!!!
ingen tvekan what so ever, vi drog på oss lite solskyddsfaktor och bytte om sedan var vi på väg!
när vi väl kommer dit, är en limegrön tröja med texten POO CREW det första vi ser. oh no!
MEN det var så värt 10,5 timmars påfyllnad av toarullar och att sopa ur bajamajor.
RATATAT LIVE VAR HELT SJUKT BRA!
hemma igen mitt i natten, trötta som djur somnade vi o-vaggade :)
måndagen var inte lika kul, jag var skyldig några arbetstimmar, så fick tvätta/vika lakan i 6 timmar. yeeeey
nu ska jag äta ägg&bacon till frulle innan jag tar mig en liten promenad. sen stek i solen innan ytterligare några härliga timmar av lakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0