snart kommer regnet

jag sitter utanför vårat rum och det har börjat blåsa och är redigt mulet ovanför, så snart vräker det säkert ner! men vi har fått några soltimmar idag, så jag är ganska nöjd ändå. brännan är på g!
min förskylning är varken bättre eller sämre, det är nog bara att vänta ut tills det försvinner. förhoppningsvis till fredag för då är våran korta rehab-vecka över! all in för vi ska till melbas för gratis drinkar och sen förmodligen vidare.
igår drog jag & martina in till Australia Fair för lite movie-time med Danko. Burlesque med bla xstina och cher stod på schemat och vilken film! jag gillar'en skarpt! extra gött bara av det faktum att vi fick lämna hostel:et några timmar! blir lätt lite enformigt att tillbringa all sin tid här, extra tråkigt när man inte ska ut heller för då händer det inte mkt intressant under kvällarna.
vi fick även en glad nyhet under gårdagen, biljetter till big day out (en-dags festival) på söndag kan finnas i vår ägo om vi ser till att ordna lite ledigt från slaveriet!!!! håll tummarna gott folk, för jag och gangster M är laddade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0